Philips HP3641

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HP3641 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lwb 05-02-2011
Geschreven voor: Philips HP3641

zeer tevreden over de warmte en bediening
in het geheel niet tevreden over het loslaten van de folie,en de waardeloze reactie van philips daarop
geen reparatie of normale coulance mogelijk
een ware afgang van philips daar het probleem bekend is

Robbel2005 20-11-2010
Geschreven voor: Philips HP3641

Gekocht in 2006, niet overdadig veel gebruikt, maar nu, 2010 is het infraroodfilter helemaal aan het barsten, zoals bij de andere reviews. Zou het zonde vinden om het naar het containerpark voor dit probleem te moeten brengen.

Rood 09-08-2009
Geschreven voor: Philips HP3641

Nu een maand in bezit. Prima lamp, prettig in gebruik. Hoef niet in allerlei bochten maar kan relaxt zitten of liggen. Verlicht zeker pijn en geeft ruimte in schoudergebied voor mij.

janwill 22-04-2008
Geschreven voor: Philips HP3641

Geweldig apparaat heb het twee weken, helpt beter dan fisiotherapie na 14 behandelingen fisio spieren zaten vast achterhoofd en nek geen resultaat.
Twee weken infrarood en het is 90 procent beter, dus niet alleen een geweldig apparaat maar ook nog een stuk goedkoper dan de fisio.

Judith 16-03-2008
Geschreven voor: Philips HP3641

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een fantastisch appartaat is. Het geeft echt behoorlijke verlichting bij spierpijn. De intensiteit en de duur zijn instelbaar, als ook de hoek en de hoogte van de lamp. Die zou inderdaad wel iets hoger ingesteld mogen kunnen worden, maar dan krijg je omvalgevaar, en dat wil je natuurlijk niet met een gloeiend hete lamp waar je met je blote velletje onder ligt of zit. Ik gebruikt hem bij RSI klachten voor nek en schouders, als ook voor pijn in onderrug. Vanwege de grootte van de lamp (bij mijn weten de grootste draagbare in zijn soort) kan heel het pijnlijke gebied ruimschoots worden aangestraald. Uiteraard blijft het symptoombestrijding, want de oorzaak van de spierpijn (overbelasting) wordt niet aangepakt. Maar het kan wel helpen bij de doorbreking van de vicieuze cirkel die ontstaat door pijn, waardoor nog meer kramp, waardoor nog meer pijn, waardoor nog meer kramp etc. etc. Een echte aanrader dus!

Donald Cerpentier 24-01-2008
Geschreven voor: Philips HP3641

Geweldig apparaat. je hoeft je niet in allerlei bochten te wringen om de gevoelige plek te bestralen, zoals bij een tafelinfraroodlamp.
Je kan er lekker bij op bed liggen. Doordat de lampunit draaibaar is, kun je hem goed richten. Het beste is als je partner dat doet, want die heeft meer overzicht.
De licht- c.q. warmteintensiteit kun je regelen en dat is wel zo prettig.
Alleen jammer dat de in hoogte verstelbare poot niet net iets hoger gesteld kan worden.